22:07
שירותי מין לגברים, נשים וזוגות משפחה: כל סוגי וסודות

האדם זקוק לאוכל, לשתות ומין. הוא ללא ספק מחפש אושר אנושי, אהבה של אנשים יקרים והכרה על ידי אחרים, אבל באופן כללי להיות להוט לספק את האינסטינקטים הטבעיים.

חלום אסקרטים מקצועיים לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם נדיבים וטקטיים. אבל זה בדרך כלל לא רגעים שימושיים אחת לעבודה.

סקס - הוא אחד הצרכים העיקריים ואת הזכר, אם אדם בריא ואינו סובל פריגות. לכן, שירותי מין הם חלק הכרחי של החברה המודרנית.

התוכן של המאמר

1 מי צריך שירותים אינטימיים 2 למה גברים אוהבים את זה 3 bludnica babylonian 4 פרפר לילה רומנטיקה 5 מחיר - טובין 6 שירותי תמיכה 7 עירום ועם רך 8 זונה, הורה? 9 ילדה בידור 10 פתיחת עבודה 11 בצד הדרך ליידי 12 סוגים של שירותי מין 13 אוהבי התחת 14 ממתקים אוראליים 15 צוות ידידותי 16 משחקי נשים 17 בשביל ילד רע 18 בנים לשמחה של נשים 19 חסרי מחשבה נאה 20 עבודה על פי דרישה

מי צריך שירותים אינטימיים

לא רק אנשים בודדים לפנות לשירותים של תוכנית אינטימית. לשלם עבור סקס מוכן לנשים נשואות ונשואים. יש הגורמים המוניים לנצל את המין שירותים:

בְּדִידוּת; שעמום בחיי היומיום; הפרדה עם שותף מיני; מגוון של חיי מין.

לשירותי מין נופש גם זוגות נשואים וחופשי.

למה גברים אוהבים את זה

גברים הם הלקוחות הנפוצים ביותר הנופש סקס שירותים. דלקת שלהם מושך את הזמן המושקע עם זונה וסיבות זה לא מספיק:

אובדן הבתולים. האפשרות הטובה ביותר לאבד את התמימות של גברת משוחררת מנוסה מאשר עם חבר לכיתה צעיר, אשר (חס וחלילה) יהיה לשטות את חברותו על גבוליו וחוסר הניסיון שלו. או גודל. אה, דודה - זונה לא תיתן לה: זה יהיה שותק, תגיד לי, יראה את זה, יעזור. תעשה מה שאתה רוצה. בחור מתירני - כמו שמנת חמוצה לחתול רעב. עם הילדה של התנהגות האור, אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה: הניסוי, טוויסט, verti, מגלמים פנטזיות ארוטיות. היופי! מעשית. רוב הלקוחות - עוסקים אנשים רציניים. באותו זמן, די חסכוני. לאחר בילה סכום לא חוקי של כסף על זונה, גבר, כמו שומה של הקריקטורה "thumbelina", בזמנו שלף את הציון, חשב, מחושב והבנה - סקס עם "Interdevokka" יעלה זול יותר מאשר chrering ו מתנות של תשוקה משלהם. כתוצאה מכך, האישה האהובה אינה, וזונות - שם.

אמנם יש בנות שבוחרות סקס זול. לא, לא בשביל כסף, ובמהלך! אם אתה לא תומך של יחסים וחצר לטווח ארוך, אז אתה עוד יותר על הקישור.

Bludnitsa Wavilonskaya3

לאחרונה, תעשיית המין הוא במהירות צובר מומנטום. בזמנים האחרונים היו קורטיסנים, אשר באותו זמן בזו, והעריצו אותם. בשנים הסובייטיות, כאשר כל התנהגות לא נכונה הועלתה לדיון במפלגה ובסבתות כיב - שכנים, "צעד לתוך לבו, צעד בחוק" איים על כותרת "נשים שנפלו".

היעדרו של בתולה בתקופת הנישואין היה נחשב בושה נוראה וסטיגמה לכל החיים. פנסיונר מקומט ישן שהיה היה יהירות להתחתן, לא להיות "ילדה", עד סוף הימים הישנים הטביל את "הזונה" ו"הנערה של התנהגות האור ".

למרבה המזל, או למרבה הצער, בזמנים אלה מיהרו לנצח. נוער מנענע צניעות, וילדות יפה ודקות חולמות על קריירה שנבנתה על ידי מוח, אבל הגוף.

רומנטיקה לילה פרט

מגוון שירותי מין הופך להיות יותר ויותר. משרות פנויות עבור אלה שרוצים מספיק: זונות, ליווי שירותים, חשפנות, "בנות רחוב", טלפון. הסרט "אישה יפה" הקימה את המקצוע העתיק ביותר על סף הערצה. תסתכל בנות ובסרטים נאנחת: "אה, כמו באגדה! בהתחלה, זונה, אז הכלה של חתן מעורר קנאה!-

עם זאת, זנות היא אכן אחד ביותר שרדו מקצועות. זונה טובה מרוויחה כסף טוב, אספקת שמחה ושביעות רצון לקוחות. אה, זה רע, תביא שִׂמְחָה?

מחיר - Product_8212

אז, נשים מראה מיומנויות שירותי מין יש כיוונים וסיווג שונים. חלקם נחשבים יותר אליטה "עובדים", אחרים - המחלקה הנמוכה ביותר. אבל כל אחד מהם הוא ביקוש בקרב לקוחות. איך חוכמה פולק אומר: "תהיה משלה סוֹחֵר". רשימת שירותי המין מרמזת הבדלים בין אינטימיים עובדים ועלותם.

שירותי תמיכה 5

שירותי ליווי קיימים לגברים בעלי השפעה ועשירים. חובות הנערה נכנסת לא כל כך הרבה סקס כמו תקשורת מעניינת, מצב רוח טוב, ליווי של אדם על מסיבה או כל אירוע אחר. EPCRATE הדרישות הנדוק ביותר.

זה חייב להיות: יפה, דק, מטופח, חכם, בעל ידע של שפה זרה (שניים). שירותי מין בליווי הם בקשה לבקשת הלקוח ובהסכמת הנערה ומשולמים עבור הסכום הנוסף. לגברת יש זכות מלאה לסרב לידה, אם אין לו תשוקה כזאת. אבל בדרך כלל נשים מסכימות, שכן העלות גבוהה מאוד עם פקודות כאלה.

עירום ועם mellowee6

במלונות High-end, יש נשים המספקות מבקרים שירותי מין כאשר הם מרוצים. קטגוריה זו של עובדים כוללת גבירותיי 20 עד 40 שנים, התוצאות נעימות, עם דמות רזה ותחזוקה טובה. זה יכול להיות מאוד בנות משכילות שיודעים שפות זרות.

בין האורחים ישנם אישים זרים רבים שרוצים לבלות את הלילה בזרועות של יפהפיות חמות. חדר במלון, משרתת סקסית בשכימה וללא גרבונים, עם גשר ארוך בידיו, שניתנו להגשת מלאה ללקוח - ובכן, שלא חלמו על תמונה דומה? נשים שמחות למלא את פרי של גברים פנטזיה ארוטיים. בנוסף, התשלום במוסדות כאלה הוא הגון למדי.

זונה, הורה?7

נשים לא פותחות ידיים, רגליים ותחת אלסטי בסוכנויות המספקות שירותי מין לבית. גברים שרוצים להשתלט על הגברת "שכורה", לגלוש קטלוגים, שבו הנשים והבנות המגוונות ביותר כמו גבירות צעירות ומבוגלות.

נציג נרגש של מין חזק בוחר אחד מאדאם, מציין את הכתובת, זמן, מלחמה כי נחשב, ואת הגברת מוכנה למין עם משלוח לבית. העלות נמשכת בזמן ותהיה "מחיר" של היופי שנבחר ורשימת "נהלים מיוצרים".

ילדה - בידור_8212-2

הבנות "מתן שמחה" לאוכלוסיית הגברים קיימים, כמעט, בכל מוסד, מעורבים מנוחה ובידור: אמבטיה, מועדון, עיסוי, סאונה. תחילתו של "יום העבודה" מורכב "עבודה אחריות »עובדים: ריקוד בנות, לעשות עיסוי לשרת בכל דרך לקוחות. עבור סכום נפרד, הגברים "להמשיך את הנשף" עם פנים אישה בסביבה אינטימית יותר.

סטודנטים וסטודנטים צעירים אחרים מסתובבים בתחום זה רווקה מיוחד.

סיכום עבודה 8

בקרב נשים המספקות שירותי מין הם אלה לקחת "עבודה בבית". בנות לחיות בדירה מסוימת, להפיץ מודעות באינטרנט לטיפול בהנאות ולצפות לקוח בבית.

קטגוריה זו כוללת גברת של גילאים שונים ומין פעילות. בבוקר, היא לומדת במכון או מוכרת קציצות בתחנה, ותחתיכת הלילה הופכת למרגו מסתורי ומספקת את רצונות הלקוח. עלות, ותלוי במספר הזמן המושקע ואת רשימת השירותים הניתנים.

צחצוח כביש 9

עובדים אמיתיים מצפים "ייצור" על המסלולים. בנות מסוג זה נכון workaholic. קטגוריה זו עם ייאוש היא זריעה למכונית חולפת עם הצעת אופי אינטימית.

בתעשיית המין, המסלול קיים את התוכנית שלו: כמה יפהפיות לעבוד בנפרד, אחרים מורכבים מקבוצות כי "בריגדיר" מנהל - מחזר. Mademoisels ממוקמים בקרבת העיר, לתפוס משאיות רעיות ועייפות. תשלום עבור שירותי מין הוא די קטן, במיוחד השוואת הכנסה מן המתואר לעיל "לילה moths".

האם זה מתאים להתקשר אלה הבנות אפרוחים ומה נותן לך את הזכות לקרוא במאמר שלנו על הקישור. דירות דיסקרטיות במרכז

סוגים של שירותי מין 10

שירותי מין יש טווח ענק למדי, סיפוק כל צרכי הלקוח. לספק הנאה גופנית איך גבר ואישה יכולים להיות בדרכים שונות.

הפופולרי ביותר הוא סקס נרתיקי קלאסי. הכי פשוט ויעיל לקבלת אורגזמה נחשב מיסיונרית פּוֹזָה. סקס בנרתיק יש כ -50 אפשרויות מחלף. צרכן, זכתה לגישה אל הגוף הנשי, מנסה למקסם את השימוש בידע האיזור הזה.

אוהבי POPO11

מין אנאלי מין של חבר ב - Anus Partners, או מבוא לפתיחה אנאלי של צעצועים אינטימיים בשביל הכיף. אנאלי מרמז על פעילות רחבה שבה נעשה מניפולציות עם חור אנאלי, אפילו בלי יחסי מין ישירים. עבור סקס אנאלי כוללים:

אנאלי Koitus (חבר מבוא). פיסטינג אנאלי (מניפולציה של אצבעות או אגרוף "מעבר אחורי"). אנאלי אוננות או גירוי.

מתוק אוראלי 12

מציצה - אחד הגברים האהובים עליך סקס שירות. במונטו, חבר נתון לליטס אוראלי: הוא ליקוק, למצוץ, ללטף את שק האשכים. כל אדם רוצה להפגין זונה "ילדו" לא רק בגוף, אלא גם בפה.

מציצה לעשות בקונדום וללאו, בהתאם לרצון הלקוח והסכמתה של האישה. בנפרד דן באפשרות שבה אדם cums: בפה, על הפנים, בין השדיים של הנערה, במכונית. מציצה עמוקה מרמזת לחבר צלילה בצוואר הזונה. לשם כך, יש צורך גם יציבה מיוחדת וניסיון מסוים של "Interdevels".

צוות ידידותי 13

כמעט כל בחור חלם בחשאי על סקס קבוצתי כאשר הוא מלטף ומספק כמה שותפים. ב התגלמות אחרת, כמה חבר 'ה נהנים עם אחד או שתי בנות. סקס קבוצתי נותן תחושה חידוש, כונן, הנאה יוצאת דופן.

משחקי נשים 1

לא כל אישה מתגאה באורגזמה שהושגה בחקירתם של סנינגוס. כמה שותפים לא מסכימים "ללקק" את הגברת שלהם, אחרים - לא כל כך במיומנות להדגים ידע. בקרב הזונות, ישנם מבצעים, מוכן לספק לסבית ובמשאלות סודיות אחרות לנשים.

הם משלימים את המין אוראלי לגברים ולנשים. נשים לחלוטין להפוך cunnilingus, אשר מושך את כישוריהם של לקוח קומה בסדר.

עבור ילד רע

אלמנטים של Sado-Mazo יכולים להיכנס לשירותי מין רק עם חוזה מוקדמת. לקוחות רבים חלום שהם יוצאים, נעלבים ומזופים. זונה מנוסה יודע איך להעניש את "בנים רעים".

באמצעות צעצועים אינטימיים, חליפות ארוטי ו משחקי תפקידים מחזקים הנאה מינית, ומשא ומתן מראש מתי קורא בנות ביעד.

בנים לשמחה של בנות 16

לא רק גברים יש אושר כזה כקיים זונות. בין העובדים במתן שירותי מין, יש "לילה עש - גברים ". חבר 'ה עובדים בתחום האינטימי לפני תחילת העבודה, לשים קדימה לא פחות "עמיתים - נשים". בין פרטים חשובים נֱאֶמַר:

הסכמה או נשיקה. עיסוי, סטריפטיז. באמצעות קונדום כאשר סקס, Cunnilingus ומתקנים. סאדו - אלמנטים מסו רק ביחס לָקוּחַ. סירוב להשתתף בקבוצה סקס "בחור התקשר "אם זה מתייחס לאוריינטציה המסורתית.

מתחשב יפה 37

גברים המספקים שירותי מין הם תמונה של חבר 'ה הצעירים, עם רזה איור ופנים חמודים. הוא חייב להיות מנומס, גרימת, יש טוב נימוסים. חבר 'ה כאלה מחויבים להיראות טוב, להיות נקי, מטופח ו נחמד לריח. הם חייבים לדון מראש פנאי עם הגברת כך שלא לשים את עצמך בהלם, או ליידי באכזבה.

כמה מהם עובדים על שדה אינטימי לכסף, ו אחרים - בשביל ההנאה שלהם, כמו סקס ורווחים שלהם אהבה הם רואים nakhodka.

עבודה על דרישה 18

כדי לא לומר את הזכות אישים אינטליגנטי ואזרחים מכובדים: זנות אנשים צריכים. בסוגים שונים של סיבות, אישה או אדם לא יכול להיות מסוגל לספק את הצרכים המיניים.

והנה הם: "מצילים מליבו", מתן מין - שירותי כל קטגוריה, עבור כל לקוח ללא הגבלות בגיל, במשקל ובמשאלה.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות, בעוד שהמילה באה לתרגיל בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מודעים לכך כיום Eskzhnitsa רק בעקבות השותף באירוע, שומר על השיחה ואת ליווי ילדה בכיתה VIP ישמש סימן של מעמד.

עובדים אינטימיים הם אנשים לשאת חופשה בכל בית סקסי - לא מרוצה. הם צריכים להיות מכובדים ולהעריך תרומה עמוקה לפיתוח ולפגוש את הרצונות של כל האנושות.

בפירוט כיצד לבחור זונה ניתן למצוא במאמר שלנו עוד יותר על ידי התייחסות!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

למה אנשים כל כך שואפים למגוון של סקס? זה נראה למה אתה צריך שירותי מין לגברים, נשים ונשים נשואים, כאשר אתה יכול פשוט למצוא תנוחה אופטימלית עם יחסי מין אהוב שלך, לשנות רק את מצב הרוח שלי. למעשה, זה שיעורי במהירות - אחרי כמה "מטרות" אותו intima רוצה משהו חדש. בנוסף, הגוף האנושי מתוכנן בצורה כזו שיש לו הרבה אזורים ארוגניים ונקודות הנאה. אנו יכולים לקבל אורגזמה בדרכים שונות לחוות מגוון עצום של תחושות. לכן, אפילו זוגות נועזים ומשוחקים לפעמים מחדש לשירותי מין.

Просмотров: 98 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar