18:24
נשים אהובות למין: מה חוקרים הם מליים

כאשר אתה חושב על סקס, כנראה בראש שלי קופץ את התהליך על המיטה, לא? זה לא עוצר נשימה - זה הנורמה. אבל אתה מבין מה? זה לא המקום שבו רוב הגברות רוצה לתת אהבה לאהוב. אמנם, לעומת זאת, זה לא משפיע.

התוכן של המאמר

1 דירוג מוזר 2 משרדי משרדים - מה רבים רוצים

איך אני רוצה סקס במקום שבו הוא תמיד קורה? לפעמים הציד של בניגוד, וזה גם הנורמה.

התקשות סובייטיות וחוסר מידע הולידו שיפוט שווא כי ליווי הוא משהו, עם חרפה, כזה, מה שאתה צריך להעביר. אבל יש רק לעתים רחוקות למישהו כי לשירות הליווי בישראל אין זנות משותפת לחלוטין.

השאלה היא במידה מסוימת זה מזה: כי אחרי כל זה עבור המקום כי הנשים מתויגות? אנו מבטיחים לך, האהוב על כל השאלות של נשים יהיה מאוד פתאומי.

דירוג סקרן

לפי סקר קופידון שינה, שבו תפקידו של כ -3,000 גבירותיי, מקום סקס ללא דופי - סולם מארש. למה? קשה לומר. אולי, עבור רגשות חדים או לגאות אדרנלין? מי יודע.

שְׁנִיָה המקום מכריח נשים לחשוק יש לקיים יחסי מין הוא החוף. כגון התוצאה היא צפויה. מה יכול להיות שמים רומנטיים ו סקסי כוכבים, האוקיינוס ​​הטוב ביותר, זוגות קוקטייל ושני תל מתל על חול חם? לא הרבה. אז אם אתה הולך לאתר הנופש, לא מצפה עד שהיא מציעה תן אהבה על החוף - לפעול בעצמך, אתה לא תצטער!

ל גבירותיי הם מאוד נוחים גם מקומות כגון מועדון, מוסך, בחצר האחורית או בממשלה. ראה? במקומות אלה לפחות באיזו שעה שמישהו יכול ללכת. על ה הערה: רוב הגברות נרגשות ממחשבה אחת שבחדר הפסקת מישהו יכול.

סקס משרדי - מה רבים 2 משאלה

באופן כללי, נהנה!

גַם הסקר גילה, באיזו שעה של היום הנשים לעתים קרובות מאחלים יחסי מין שלהם ראשים באים מחשבות מעצבנות. כצפוי, 42.3% מהנשאלים רוצים גבר בערב / לילה זמן, 33% מעוגן במין בבוקר, ורק 8% נוטים שוכב עם המין.

לא נשימה. לפני השינה, בודד במיוחד, אפילו יותר מכסה את גל הגעגועים ועצובים. הם רוצים מישהו לבוא למישהו וחממו עם החמימות שלהם.

אפילו אלה נשים להתייעץ בעצמם כי הם ואחד מעולה, חוסר תשומת לב זכר וללטוף.

בבוקר גברת נוטים לחוות את ההתרגשות הסקסית הגדולה ביותר. לא משנה כאשר היה לה את הפעולה המינית האחרונה.

לאחר ההתעוררות, הם בעיקר להתאים פעילים, כי הם הצליחו להירגע ולהיות מוכנים להזיע מעט.

בישראל אין מקום קדומה אם המלה באה לעיסוק בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים מוסריים גבוהים. הכל מומלץ לחלוטין, למעשה כי Esquiten הוא מלווה רק על ידי הלקוח באירוע, שומר את הראיון ואת ליווי ילדה בכיתה VIP נחשב אינדיקטור של מעמד ציבורי.

כדי למגרין, אחר הצהריים לא תמיד לצאת יש זמן ללכת לעבודה, ויש סקס כדי להבין.

זהו זה! עכשיו אתה מבין עוד יותר על סקס נקבה. הבא כאשר אתם מחליטים לקיים יחסי מין עם אהוב שלך, לחכות עד הערב ולקחת possen אותו על המצעד המדרג. לא לא ככה.

האידיאל ביותר כדי למצוא את הסולם על החוף בשעות הערב של יום.אם אתה קורא על סקס במשרד, אז הנשים גם שאלו אם הם רוצים לישון אי פעם עם העובד שלהם. ו 84% ענו כי הם רוצים לחוות ניסיון כזה. מה דעתך על סקס עם הבוס? אם תיקח בחשבון כי חלקה כזה של רוב סרטוני פורנו, התוצאה, כי 72% מן הנשים הם לא בחלו לצרף קשר מיני עם הבוס, בכלל לא מדהים.

https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%90%d7%a9%d7%93%d7%95%d7%93/

Просмотров: 156 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar