12:58
"לא מפחד!»: כמה קל לתת לעצמך אם אתה עובד כמו ליסר

עבודה בתחום הפנאי, אם כי מביא הכנסה ענקית, מרמזת בתקשורת עם אנשי מעמד ואנשי עסקים, אך עדיין מקובלת על ידי החברה בשל דעות קדומות. אנשים לעיתים קרובות לבלבל את הליווי ואת הזנות, ולכן נערות רבות לא לפרסם את פעילותם בין חברים, ואף יותר מאשר בקרובים. עם זאת, אורח החיים של ליווי הוא די ספציפי, ו רמת ההכנסה עושה את עצמה. במאמר, לשקול מה לשים לב לא לתת מעגל משלך של סיבות מיותרות ארוגים. מה חזק במיוחד?

חוסר עקביות של הוצאות הכנסה

אם אתה עובד כמנהל עוזר או סטודנט בכלל, ולמחרת אתה קונה לעצמך תיק ממותגים או ארוחת ערב רק במסעדות אופנתי, אז אנשים עשויים להיות שאלות על, ואיפה הכסף מגיע מ? ישנן שתי דרכים: קניות קטנות יותר ולא לפרסם את ההוצאות שלך, או לבוא עם "אגדה" על מקצוע אחר או שיעור רווחי. לדוגמה, אנו יכולים לומר שאתה עובד סביב פרילנסר (לכתוב טקסטים, להפוך אתרי אינטרנט, אתה עוסקת בפרסום), לשחק בבורסה, מחבב את ההימורים על ספורט, אהבה פוקר או משהו כזה כדי להסביר איכשהו את נוכחות של כמויות גדולות של כסף. ניתן גם לומר שיש לך חתן עשיר, אבל אתה לא יכול לחשוף את האישיות שלו, כפי שהוא אישיות מדיה מפורסמת.

נסיעות תכופות בחו"ל

כן, אנשים יכולים להרשות לעצמם כמה פעמים בשנה לנסוע לטורקיה או לתאילנד כדי לחמם את עצמותיה בשמש. אבל ההסלמה מתנדנדת כל הזמן לתוך סיורים, וזה לעתים קרובות כותרות אירופיות. לכתוב לנוח לא יעבוד, כפי שהוא די הרבה על האוצר, ואת הנסיעה בדרך כלל לוקח רק כמה ימים. כדי לא לגרום לנושאים מיותרים, תצטרך איכשהו לצאת. אנחנו יכולים לומר כי אתה עומק לומד שפה זרה, ואת בית הספר מייצג את ההזדמנות לתלמידים להשתתף במדינות לתקשורת חיה אימון מתקדם. אתה יכול גם לומר שאתה עובד בארגון מסוים על ידי עוזר לראש המחלקה של היחסים הבינלאומיים, ולכן הם כל הזמן על נסיעות עסקים.

תמונות של חיים אופניים

אם אתה שם תמונות מהעבודה ב Instagram: נסיעות על יאכטות, מתנות מלקוחות, תמונות ממלונות יקרים, מסעדות, וכו '., אז אנשים בהחלט יופיעו. כאן כדי לכתוב את "העבודה הרגילה" או "החתן" לא יעבוד, ולכן זה שווה את זה כדי לשמור על עצמך מן משבים להתפאר של תמונות עבודה יפה בפרופיל אישי. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9c%d7%94/

זה גם על אולפן צילום פגישות עבור תיק, במיוחד פרנק ובסגנון של עירום. אם יש לך מוניטין של pai-girl, אז נוכחות של תמונות כאלה אנשים שלך אנשים פשוט לא מבינים, ולכן אתה לא צריך לזעזע את הציבור ולתת סיבות נוספות רכילות, גם אם אתה יפה מאוד וסקסית על התמונות האלה. אנונימיות היא הרבה יותר יקר מאשר כמה מאות אוהבים והערות הערות.

זמינות של מספר הטלפון השני

טיפים להתחיל... מודרני Kraso...

SIM עבודה שנייה חייב להיות בהכרח, שכן זה פשוט פשוט לא יוכל לספק שירותים בעילום שם. כאן אנחנו מדברים על העובדה כי אף אחד הסביבה הקרובה ביותר צריך לדעת על זמינותו. עובדות כאלה תמיד לייצר שאלות מיותרות, שמועות ושיחות מאחור. ולכן ברור תיחום אישי ועובד אנשי קשר.

מידע "פאלנה" ברשתות חברתיות

ראשית, ראוי להזכיר כי עבודה עם החשבון הראשי - זה לפחות טיפש. אז לא רק קל לקבל מרווה מול קרובי משפחה, אבל יש הזדמנות לרדת על סחיטה. עם זאת, בנות רבות התאמן. כן, גם לכתוב ב משהו דומה כובע הפרופיל: "לכל השאלות, פנה למנהל ... ואת המספר "או" על שיתוף פעולה על שיתוף פעולה ישיר ". אוקיי, אם אתה עושה בעבודת יד, יש לך דף עבודה של אמן האיפור או צלם, אז המהות של ייחוס כזה ברור, אבל אם יש לך רק ילדה יפה לדבר על איזה סוג של שיתוף פעולה יש מנהל אישי , זה כבר דוחף על מחשבות מסוימות. לכן, זה שווה את זה כדי להפוך פרופיל נפרד עבור בעיות עבודה רק לפרוש תמונות שם, לפרסם ולמקום פרטים ליצירת קשר.

הפצה על המראה

EPCRATE צריך להיראות מושלם - זוהי עובדה, אבל אתה לא צריך להפגין את זה סביב שלך. כל הליכים rejuvenating ופלסטיק הוא שותק יותר, במיוחד אם אנחנו מדברים על פעולות יקרות. ראשית, למה בחורה פשוטה כמו "כוונון", ושנית, אנשים לא יבינו איפה כסף נהדר זה לא הרבה יסודות.

שינוי שם ושם משפחה

אסקורסטי לעתים קרובות לעשות את זה כדי להבטיח אנונימיות או לצאת צרות. כמה בנות לשנות את השם ואת שם המשפחה הרבה יותר מפעם אחת. כדי למנוע שמועות, ראוי להסתתר עובדות כאלה אפילו מן האנשים הקרובים ביותר.

קבוע מפלרטט עם גברים

זה נקרא דפורמציה מקצועית. אם בפגישות אתה רגיל כל הזמן לפלרטט עם גברים, לכבוש את תשומת הלב שלהם, אתה כבר מפסיק להסתכל על מי הוא לפניך - בעלה של אחות או בחור של חברה. יש צורך להבין כי מחוץ לעבודה עם גברים אתה צריך להתנהג בכל מקום שאתה יכול לרסן, כי אתה לא יכול רק לשרוף, אלא גם לקלקל באופן משמעותי יחסים עם יקיריהם.

אין להתבייש להיות אסקורטניק, בעיר הבירה או הערים הגדולות אף אחד לא יהיה מופתע, במיוחד את הדור הצעיר. עם זאת, בנות נאלצות להסתיר את המקצוע שלהם, כמו היחס לתחום הליווי אינו חד משמעי לחלוטין. עם זאת, פעמים לשנות את המקצוע כזה לא מזעזע אף אחד בקרוב, אבל עכשיו אתה צריך להתבייש כדי למנוע רכילות סביב האדם שלך.

Просмотров: 206 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar