12:57
חפש לקוחות ראשונים באמצעות עוזרי האוליגך: התחלה מצוינת במקצוע עבור ESCALES

ליווי Ferera מאוד מושך בנות עם רמות גבוהות של הכנסה, מעמד ויכולת לאבטחת חיים יפים. אבל זה שונה משמעותית ממקומם אחרים. אם, להיות רופא או מהנדס, עם השנים, אדם רוכש את החוויה הדרושה, הופך להיות מקצועי אמיתי יותר בביקוש על ידי מעסיקים, אז בנות מהתחום של הפנאי הם בעלי ערך במיוחד בתחילת הקריירה, עד שיש להם הגיע הזמן "להאיר" על מספר רב של מסיבות עסקיות ומסיבה חילונית. כן, ובכלל, מאשר צעיר יותר מן הנערה, ככל שהיא ביקוש יותר - זה, כמו בחיים.

אם אתה חושב כי קודם אתה צריך ללכת ולקבל סוכנות פשוטה להעלות את הסטטוס שלך ולהשיג ניסיון או לחפש לקוחות, בתקווה עם הזמן למצוא מנהל אישי טוב, אז זה שורש של המיקום הלא נכון. בזמן שאתה עדיין לא במאגרי מסדי נתונים של Esquitals ואת הפנים שלך לא flasher בפרסומות, אתה יכול לקרוע את kush גדול, למצוא את הלקוחות הראשונים שלך דרך האוליגרכים האישי האישי.

על מי ומה הנאום?

יש להבין כי אנשי המעמד הם בשורות שונות, לחלק מהם יש מעמד מסוים / עמדה / כוח שאינם מאפשרים להם ליצור קשר עם סוכנות ליווי. אלה רבותי עם הערכה עצמית יתרוצפת כל כך ודורשת כי אפילו בילוי נעים, הם זקוקים לנערה מיוחדת. וזה יכול בקלות להיות לך, אם אתה מיובש בזמן! העיקר הוא לא לפחד ולהיות בטוח בעצמך, אז כל האוליגך יהיה על השיניים שלך. רק לדמיין כמה כסף ניתן להשיג רק כמה פגישות, כי אלה הם גברים של רמה אחרת! הסכום יהיה כל כך מרשים כי בסוכנות ליווי או בעת עבודה עצמה יהיה צורך להרוויח כמה חודשים.

אז מי הם עוזרים אישיים כאלה? אנשים עשירים מקיפים את עצמם עוזרים - טבחים, נהגים, משרתות, מזכירות ואנשי שירות אחרים. עוזרי עוסקים בארגון פנאי לאוליגארך - לחפש אותו בנות לחופשה משותפת בזמן נעים. עוזרו האישי צריך להיות מסד נתונים שנבדק של בנות ומקורות של אנשי קשר, מהמקום שבו הוא יכול למשוך חדש "מדה", אלה הם סוכנויות דוגמנות, ואת הצילומים של עובדים לשעבר. עוזר ביסודיות יודע את הטעם וההעדפות של המעסיק, בעל רעיון ברור, מה הבחורה צריכה להיות על ידי סוג, מראה, עם צבע שיער ואפילו אופי. לרוב, העוזר עובד עם oligarch אחד, במקרה נדיר, הוא משמש כמה חברים הקרובים או שותפים עסקיים.

איפה לחפש עוזרים אישיים של אוליגרכים?

הם עצמם מוצאים בנות, אבל אתה יכול להגדיל את הסיכויים להיות שם לב. אם אתה רוצה להרוויח די טוב מיד יש הרבה חלום של חיי שיער, אז אתה צריך להראות פעילות! לכן, לא לשבת על המקום ולנסות להשתמש בפרצות הבאות:

  • רוב הסיכויים להיות שם לב באמצעות סוכנויות מודל. זה שם עוזרים לבחור בנות, מציע להם את ההזדמנות לעבוד טוב. ולכן הפצת תיק שלך על פי סוכנויות הדגם הפופולרי ביותר. בנות חדשות נזקקות כל הזמן, כי האוליגרכים הם מאוד, ולכן יש תמיד הזדמנות לקבל הצעה לעסקה רווחית.
  • התחל מועיל היכרויות בשדה המודל. כמה בנות כבר עבדו בפורמט כזה יכול להיות שמח להמליץ ​​לך למעסיק שלהם לשעבר, כי אם אתה בא, היא תקבל אחוז מהעסקה. שני הצדדים נשארים בתוספת.
  • איך הראיון?

    בנות מלווה... תכונות encor...

    זה יכול להיות פגישה אישית, או "תצוגה" בבת אחת כמה מתמודדים. לעתים קרובות יותר הכל מתרחש במסעדה. העוזר המוסמך מספיק ו -10 דקות כדי להבין, אתה מתקרב או לא. אם אתה יכול לגלות איך לעבוד עם איזה אוליגך, לנסות להתכונן להיפגש מראש. ייתכן שיהיה אפשר להבין משהו על ההעדפות שלו, אינטרסים של פעילויות. זה יגדיל את הסיכויים להצלחה. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%99%d7%a1%d7%a8%d7%99%d7%94/

    אילו בנות אוהבות עשירות מאוד ומעמד זכר?

    יופי ועד עדיפות גברים לא משתנים במשך שנים. אלה בנות עד גיל 25, עם דמויות דקות וגידול בינוני. הדרישה העיקרית היא יופי אמיתי וטבעי. כלומר, שדיים סיליקון, קעקוע, פירסינג ושפתיים שאיבה תחת האיסור. "מכוון" גבירותיי כבר דרגה למטה, האוליגרכים לא מתלוננים. הנערה צריכה להיראות כמו סטודנט צעיר טיפוסי, לדברי מי אתה לא יכול להגיד לך שזה עובד בשעות הפנאי. זוהי הזדמנות להפגין קסם טבעי. לכן חשוב לעקוב אחר הניקיון של העור, מצב השיער והציפורניים.

    באשר לרכיב האינטלקטואלי, כאן אתה צריך להיות ביותר "שאוב". לא כל הגברים זקוקים למין, הם רוצים פרנסה ורגשות כנים. לכן, נסו להפנות את ראשו בשיחות מרתקות, נאומים לאורחים ולבצע בתפקיד של מאזין אסיר תודה.

    גם האוליגרכים מוכנים לשלם כסף רציני לבילוי עם בנות שיש להם סטטוסים וכותרות. ובגלל אם כבר הצלחת להשיג משהו בחיים (לדוגמה, אתה מוביל בלוג פופולרי עם מיליוני מנויים או שאתה הזוכה של תחרות היופי המקומי A LA ", אז הסיכויים של הצלחה להגדיל באופן משמעותי. הרצון להיות בלעדי ופונטה - זה מה שמניע מיליונרים.

    האם אתה בטוח עם האוליגרכים?

    אלה אנשים שונים לחלוטין. לא סגנים רגילים, אנשי עסקים ופקידים אשר מתנגדים חשבונות ורוצים הכל סביב מרוצה. אלה הם משכילים בעיקר, אנשים אינטליגנטיים, הם מתייחסים לנציגי המין החלש עם כבוד. הם צריכים תקשורת בחיים, רגשות אמיתיים, ולא את המשחק שלך. לכן רבותות רבות אינן מחפשות בנות בסוכנויות. לגברים יש יכולת מדהימה - להפוך את האנרגיה הנשית לכסף, ולכן יש צורך בפגישות כאלה להשראה, מתן כוח. בנוסף, גברים כאלה הם מעוניינים ביותר בסודיות, ולכן לא יהיו שום בעיות איתם.

    איך הם דברים עם תחרות?

    ללמדקה גדולה מאוד לבזבז זמן עם האוליגרכים. יתר על כן, יש חוק בלתי חוקי: ילדה אחת היא פגישה אחת. גברים חוששים בסופו של דבר חיבה ואהבה יכול להתעורר לאורך זמן, וזה יהיה להסיח אותם מן הדבר החשוב ביותר - עושה כסף ענק. עם זאת, ניתן לקסם במועד הראשון, ומי יודע, אולי הסיפור הזה ימשיך. להראות את כל הקסם שלך, לנסות "לקבל" מיד בכמה חולשותיה ולאחר מכן הוא בוודאי רוצה לפגוש אותך שוב.

    מה הם הסיכויים הנוספים?

    אם אתה טוב, אתה יכול לסמוך על 5-7 פגישות כאלה עם האוליגרכים, אולי יותר, אם אתה לא למשוך יותר מדי תשומת לב ופעיל באופן פעיל בפרסום עצמי בפורומים, חדרי צ'אט ובתי משפט עם מודעות. עבור כל פגישה אתה יכול לקבל עד 10,000 דולר, קצת כסף יצטרך לתת לחבר אם אתה מכה את העוזר בעזרתו. לאחר מכן, אתה יכול להמשיך לעבוד סוכנות טובה ויוקרתית או לחפש לקוחות עצמך. טוב "כרית פיננסית" אתה כבר לספק את עצמך, ולכן אתה לא צריך לקבל התיישבו מלכתחילה ולהסכים להיפגש עם כל הלקוחות ברציפות.

    Просмотров: 234 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar