22:52
הבנות ענו על השאלה שהם חווים בקוני

מה מחשבות לגרום סקס אוראלי? חלק אחד של חצי מקסים הוא ביישן על זה לדבר, ואחר מוכן לחלוק כל רגש. כדי להבין טוב יותר את הכימיה "רטובה", תוכלו להכיר את פירות הסקר של נשים שהם עדיין חווים במהלך cunnilingus.

התוכן של המאמר

1 ומה מרגיש בנות?

ואיזה בנות מרגישות?אני

"בשבילי, סקס אוראלי טוב הוא גלי הנאה, אשר כדי לדבר מכוסים בראש שלך. ואכן, הם מכריחים את הנרתיק כדי לומר רעד כמו כל הגוף ". "כשמדובר במין אוראלי, אני סוף סוף נהיה מאוד, כמו רגיש רגיש. אני שוטו בטירוף. אני בקושי נהיה, אני מתמודד עם רגשות, כי אני שואל את השותף הראשון לזוז לאט יותר, אז אני רגיל ". "למבט שלי, לא רע cunnilingus מתחיל עם שפה חיבה. אני באמת רוצה להדגיש את מה שאני צריך להיות להריע בחשדנות עם נשיקות ונוגע. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אני מתחיל להרגיש את המתח, אשר רק מופץ בכל הגוף ". "בשבילי, סקס אוראלי הוא הכי אינטימי מאשר המין החודר הרגיל. כשאני, בסופו של דבר, אני משיג אורגזמה, אני הכי מרגיש את זה בראש שלי, בעוד כל השרירים של הנרתיק שלי מצטמצמים. שים לב שזה משהו צבעוני ועקצוץ. ". "סקס אוראלי טוב לא נראה כמו כל דבר אחר. מרגיש לא רק הנרתיק, ובכל הגוף. הוא מתחיל לסובב את הראש, האצבעות משתענות על הרגליים, בטן, בסופו של דבר, מחוממת בציפייה של אנטיצ'גוס. תענוג מרגיש כמו כולם יודעים כל חלק של הגוף ". "אני מרגישה לחות רכות כשאני שוכבת על גבי, והשותף נופל לרגלי. Cogdo היא מתחילה לרצות את הדגדגן על ידי השפה, אני מרגיש חריף נעים ". "אני די מגורה על ידי הדגדגן.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. שוב ושוב, לקוחות - בנים בטוחים, זה שהם מתכוונים להסתכל על החגיגה, הולך תחת ידית עם בחורה בהירה. הרווחים האלה די די, כך שזה לגמרי לכסות לחלוטין את כל הכרחי.

זה יהיה רע אם לא נעשה משהו שאני לא אוהב כאשר תהליך זה מלווה משחק אצבע ". "הדבר היחיד שאני יכול לתאר את הרגשות שלי הוא מדגדג. לעתים קרובות יש לי לומר: "עצור במשך זמן מה". למרות שזה חם לי, אני אוהב את זה, לא אכפת לי איך אנחנו מביעים, אני מרגיש לא נוח ". "אישית, סקס אוראלי נזכר בגלים, אשר מתמוטטים עליך, כפי שכולם אומרים, כוח מבולבל ועם, איך לבטא את עצמם, בכל פעם, בסופו של דבר, להיות יותר. שיא ההנאה מתרחשת כאשר גל אחד גדול לחמניות, והמתח מוסר ". "סקס אוראלי טוב נראה לי הפתעה. הוא סוף סוף מרגיע. מעת לעת אני חווה מתח נורא, כמו לא הרבה גברים אוהבים ללטף את החברה שלהם ". "לחות ועקצוץ היא משהו מגניב. כמובן, כולנו יודעים היטב מה, בפרט, אני שמח כאשר אצבעות להוסיף ". "זה נזכר שיכור. במועד עליית האורגזמה, הראש שלי מסתובב, והעיניים מתגלגלות. הנאה מכסה עם הראש ". "למגרין, רוב החבר'ה מרוכזים רק על הדגדגן, הצביע על ליטוף הנרתיק. ואכן, הדגדגן שלי הוא רגיש מאוד. אני צריך מיתוג ". "לפעמים אני מסתיימת עם איך אנחנו רגילים לדבר, סקס אוראלי. אבל היו לי שני חוויה מדהימה. כמה מהם הם הצעיר העבר שלי שבילה אותי בין הרגליים של הולף שלם. הייתי אז בן 16. הוא שיחק בחוכמה את הלשון, אבל הדגדגן והאצבעות בבזוז, שנראו כי יש מנגנון התייחס ". "אני באמת אוהבת סקס אוראלי. אני נרגש מאוד כאשר בן זוג, זה הופך לנשק וליקוק הכוס שלי. אבל עם כל זה אני בלתי נסבל schoekto. בגלל זה, לעתים קרובות אני צוחק במהלך kuni ". "כאשר השפה נוגעת הדגדגן הוא משהו מגניב. מגע רך פולט הנאה בכל הגוף שלי כמו עיסוי החיבה ביותר ונעימה בעולם ". "אני אוהב את זה יותר כאשר השותף הוא פשוט, בסופו של דבר, מנשק אותי בין הרגליים". "מין אוראלי הוא האינטימי ביותר שחוויתי אי פעם. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה שאני מרגיש פגיע מאוד ". "מנקודת מבט של רגשות, זה תמונה אחרת למדי. אני אוהב כשקוני מתחילה בנשיקות עדינות של פני הירכיים, ונמשכת חדירת השפה בנרתיק. מעת לעת נראה לי כי גירוי של הדגדגן גם תורם להופעתו של פריקות חשמליות מתפשטות על ידי הגוף ". "החלק האהוב שלי הוא כשאני מסיים, והשותף עולה לי ונשיקות". "זה Schoekto. כפי שלא היה מוזר, אבל בהתחלה זה, בסופו של דבר, זה אולי נראה כמו הראש, מוזר ומטריד, אבל אז מדגדג מתפתח לתוך הנאה. ואפילו לא צריך לדבר על זה נהדר. ". "סקס אוראלי מרגיש כמו ציפייה, מתח, ואז להקל. לדוגמה, אני מאוד סוחט את האגרופים, מושכים את אצבעותי על רגלי. נראה שהסופו של דבר כשאני מחווה יום רפה אני מורידה את הנעליים או החזייה שלי. "ההנאה מנסה כדי לדבר עם מתקתק של רועד בטעם, מתפתח ללחץ חם, בסופו של דבר, באורגזמה מפוארת". "בשבילי, סקס אוראלי, בכלל, זוכר כוח חם וחזק. אבל הכל תלוי בטכניקת הביצוע. אני אוהב כאשר הדגדגן קצת למצוץ.

בישראל, אין דעות קדומות כאשר המילה באה לפעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בנורמות מוסריות גבוהות. בהחלט כולם מבינים, למעשה כי ליסר רק מלווים את הלקוח באירוע, תומך בשיחה וליווי ילדה בכיתה VIP יהיה אינדיקטור למצב.

אבל זו רק העדפה שלי ". "ההשפעה תלויה במידה רבה באדם. האיש הצעיר שלי לא ידע איך לעשות cunnilingus. כולם יודעים מה הרגשתי כאילו הוא מגרד אותי עם זקן שלו, וחוץ מזה, הדגדגן. אבל עם היום של היום לא. הוא פשוט מגניב ויודע איך לתת לי הנאה ". "הבחור כל הזמן במהלך, כפי שכולם אומרים, סקס אוראלי אומר לי איך הוא אוהב את הנרתיק שלי, את הטעם שלה, ריח. זה עוזר לי להירגע וליהנות מהפעולה. בפרט, באופן כללי, הם מרגיעים את המעברים על ידי השפה מן הדגדגן לפני שנכנסת לנרתיק ".

תענוג ממיין אוראלי בהיקף משמעותי תלוי בכימיה ובתקשורת בין השותפים. לא צריך לפחד לבקש כמה הבחור שלך כדי לקבל תענוג. אחרת, שעבורו הכל אז? נערות ליווי בתל אביב

Просмотров: 7987 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar