17:06
האם ניתן להיכנס להריון ממין אנאלי וכיצד להכין

הנוהג של סקס אנאלי היום הפך נפוץ יותר מאשר קודם.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות, לקוחות - צעירים מוצלחים, אלה המבקשים להסתכל בחופשה, הליכה ישירות עם ילדה בהירה. זה להרוויח זה די די, על מנת לגמרי ומלא לספק באופן אישי את האובייקטים הדרושים.

אבל למרות מספר האוהדים חדירה לא טבעית גדל, ביניהם אנשים רבים לא יודעים איך לעשות סקס אנאלי כראוי לעשות ללא פגיעה, זיהום ותריון לא מתוכנן.

התוכן של המאמר

1 סטטיסטיקה 2 גורם להעדפות סקס אנאלי 3 האם ניתן להיכנס להריון 4 ההשפעות של סקס אנאלי 5 כיצד להתכונן 6 כיצד להגן על עצמך

הבעיה קשורה לאיכות ירודה של חינוך מיני של אנשים צעירים, עם זאת, מן המאמר הזה, כל אחד יכול ללמוד איך להיכנס להריון ממין אנאלי, כדי ליהנות ולמנוע נזק פיזי.

סטָטִיסטִיקָה

מוֹרָל שינוי, ואנשים מודרניים יכולים להרשות לעצמם הרבה יותר מבחינת סקס. אם בשנות ה -70 החדירה האנאלית התאמן רק 25% מהנשים, אם כן היום, נתון זה גדל ל 50%. ו 30% מהם עוסקים אנאלי סקס כדי להתחמם לפני הנרתיק. לפי סקרים, סך הכל 1% מהנשים בוחנות את החדירה האחורית של האלמנטים הנדרשים של מינית חַיִים.

בין גברים גם אהבה פופולרי "אחורי". כ -20% מהגברים מסכימים בעזרת סטראפ של השותף שלך. זאת בשל העובדה כי חצי גברים האנושות עשויה לחוות אורגזמה חזקה ביותר בעת גירוי נקודה G באמצעות חור אנאלי.

בין נוער לפני גיל 23 הם גם סקס אנאלי פופולרי. 30% של בחורים ובנות לפחות פעמים אבל התאמן אותו.

גורם להעדפות של סקס אנאלי

חֲדִירָה אחורי יש יתרונות שלה לעומת מינים אחרים של מין. עם זאת, W כל זוג הסיבות שלהם לבחירת סוג זה של שמחה בשר.

מגוון

במוקדם או במאוחר, מין אוראלי ונרתיקי מגיע. אם השותפים נמצאים במערכת יחסים מינית במשך זמן רב די הרבה, בקרוב הם יכולים לפתור לנסות משהו חדש. עבור זוגות מסוימים, סקס אנאלי הוא היכולת לחוות תחושות חדשות, להרחיב את החוויה המינית ולדעת דרכים חדשות כדי לענות על הרצונות שלהם.

תחושה חשובה נוספת של העוולה של החדירה האנאלית היא הסרת ההתקנה. אנשים כאלה עשויים לחוות אורגזמה ממגע פיזי, אלא מתוך רושם מוסרי של פעולה.

מַרגִישׁ

אנאלי סקס יכול לתת שותפים לגמרי תחושות מישושיות מינים נוספים של מין לא ניתן להחליף. אינטראקציה חזקה יותר וקרוב עם השותף מאפשר לגבר לחוות הנאה חזקה יותר חדירה נרתיקית.

רב נשים גם לחגוג תחושות נעימות במהלך חדירה אנאלי. עם זאת, רגשות אלה שונים מאלה שהנערה מקבלת כאשר הנרתיק מִין.

כמו שיטת מניעה

רב זוגות בטוחים כי סקס אנאלי הוא בטוח לחלוטין ומשלח ההסתברות שלהם בְּהֵרָיוֹן. למעשה, זה לא. שאלה זו תהיה יותר נחשב במאמר זה עוד קצת.

כדרך לשמר את הבתולים

רב בנות בטוחות שזה התמימות הנרתיק שגורמת להם לנקות ללא רבב בתולות. שאלה זו נחשבת די שנוי במחלוקת, אבל עבור נשים המבקשות לשמור על חפות לפני הנישואין, סקס אנאלי הפך פתרון נפוץ לבעיה.

בנות כמה לאומים אסור לעסוק במין נרתיקי לפני החתונה, לכן, חדירתו של האחורי הופכת לפתרון אופטימלי עבורם.

ימים קריטיים או התוויות נגד

ל גברים רבים זמן קצר ללא שמחה קרנל הופך בלתי נסבל, שלהם תשוקות מיניות דורשות יותר. אז במהלך הווסת או אם בעיות בריאות לעתים קרובות התאמן סקס אנאלי.

האם ניתן לקבל הריון 3

למרות ש זוגות רבים לשקול חדירה אנאלי בטוח, זה לא בדיוק כך. ישירות דרך חור אנאלי לא יכול להיות בהריון, הזדמנות כזאת לא נכלל נקבה פיזיולוגיה. הבעיה מופיעה מסיבה אחרת.

העובדה היא שהנרתיק והחור האנאלי קרוב מאוד זה לזה. אם השותף ejaculates ישירות לתוך פי הטבעת השותף, להיכנס להריון מ סקס אנאלי. זרע נוזלי פשוט מסוגל ליפול למטה להגיע לנרתיק. ההסתברות לתרחיש כזה היא קטנה - רק 2-3%. עם זאת, זה בלתי אפשרי לחלוטין להוציא אותו. לכן, זה לא שווה לתרגל סקס אנאלי כדרך להגן.

ההשפעות של סקס אנאלי

מלבד הריון לא מתוכנן קיימים השלכות שליליות אחרות. ב קודם כל, אנחנו מדברים על נזק פיזי. ללא הכשרה נכונה פיתוח של אישה חור אנאלי יכול לקבל פציעות ופיתוח מחלות, כלומר:

כלי הטבעת. פיתוח טחורים. מְדַמֵם. עצירות. שִׁלשׁוּל. השקת פי הטבעת.

מלבד ההשלכות המפורטות קיימות. סקס אנאלי unprotected היא כרוכה ברכישת מחלות שונות המועברות במין.

איך להכין 5

חֲדִירָה האחורי דורש הכנות מסוימות, כך שני השותפים לקבל עקב הנאה.

גֵהוּת

ב קודם כל, אתה צריך לזכור את הטוהר. לפני שהמעשה חייב בהכרח קבל את המקלחת באמצעות היגיינה מיוחדת. גַלגַל אנשים צריכים להשתמש בטן. עם זאת, אתה צריך לזכור כי:

באמצעות חוקן יכול להוביל לא נעים מרגיש כי לשלול את העונג של תהליך החדירה עצמו. זה בלתי אפשרי להתעלל בשימוש של חוקן, כך איך זה יכול להוביל לעצירות ותוצאות שליליות אחרות. התפתחות

אנאלי סקס בכל מקרה יביא כאב. השאלה היא כמה חזקה הם יהיו וכיצד לקלקל את הרושם של התהליך. כדי למזער את הכאב בחדירה, יש צורך להתחיל עם פיתוח של אנאלי חורים. ככלל, זה נעשה הכנסה לתוך האצבעות ואת איטי שלהם תנועה בתוך.

חָשׁוּב! יש לזכור כי עם סקס אנאלי חשוב להשלים את הרפיה שרירים. אוֹתָם מתח יוביל לפציעה וכאב חמור.

חוֹמֶר סִיכָּה

לכן כמו חור אנאלי אינו מדגיש את סיכה טבעית, יש צורך להשתמש מְלָאכוּתִי. עכשיו השוק מציג מגוון עצום של שונות חומרי סיכה במיוחד לחדירה מן הגב כדי לעזור לקבל את העונג של התהליך ולהימנע מכאב.

חָשׁוּב! חדירה מלאה של הפין בחוויה הראשונה של סקס אנאלי לא יכול מתרחש. האיש צריך להיות מוכן לעובדה שזה יהיה צורך קצת מעשים מלאים.

כיצד להגן על עצמך 6

כדי לא להיכנס להריון ממין אנאלי ולא להרים מחלות שונות, אתה צריך לזכור את ההגנה. יש קונדומים מעובים מיוחדים למין אנאלי. כדאי להשתמש באמצעי מניעה עשויים לטקס, שכן הוא מוגן טוב יותר מפני איידס ומחלות מסוכנות אחרות.

סקס אנאלי הוא תהליך אחראי מאוד שאליו אתה חייב להתכונן. שלא כמו הנרתיק, זה כרוך עם פציעות שונות, שכן חדירה אנאלי הוא לא טבעי.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. רב-זמן, לקוחות - בחורים מוצלחים, זה שהם גרועים יותר כדי לברר להופיע בחג, לוקח יד עם ילדה מרהיבה. הכנסה זו מספיקה, ולאחר מכן לכסות באופן מלא לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

השימוש בציוד מגן והכנה ראשונית לקיום יסייע להימנע מהשלכות שליליות וכאב חזק.

העונג של חדירה אנאלי אפשרי רק אם שני השותפים אחראים. נערות ליווי

תוכלו גם להשתמש במאמר שלנו על אם אפשר להיכנס להריון מבחירת אדם?

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

הריון מ סקס אנאלי - המצב מהקטגוריה "פעם בשנה ויורה מקל". אין דבר מוחלט בעולם, ולכן עדיף להיות מאופק. אם אתה היחיד עם שותף זה לזה ולא מקבלים קשרים בצד, אתה יכול לקחת אמצעי מניעה אוראלי למכירת cumshift או להקים ספירלה intrauterine. ואז אדם יוכל לסיים באופן חופשי את האישה בתוך ו לצלול לחלוטין לתוך התהליך. אם לעתים קרובות אתה משנה את השותף או נמצאים במערכת יחסים חופשית, קונדום היא תכונה חובה של היתרונות אהבה, אם סקס נרתיק, בעל פה ואפילו אנאלי. לא לסכן את הבריאות שלך.

Просмотров: 2079 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar