21:31
איך לעשות טיפול רפואי באיכות גבוהה?

כל סבל שמסין טוב לבריאות. אבל מה ישירות מורכב מהתועלת שלה? ומה צעדים לעשות כדי להפוך את חיי המין שלך באיכות גבוהה באמת?

התוכן של המאמר

1 הטיפול הטוב ביותר 2 כללי מין לא בסדר

התרופה הטובה ביותר

סקס - הכיבוש הוא לא רק נעים, אלא גם שימושי. וזה למה: דירות דיסקרטיות בצפון

החסינות שלך מתחזקת

"אנשים פעילים מבחינה מינית חולים", "מומחה על בריא בריא סקסי מאושר על ידי. פולברייט. איך זה עובד?

חוקרים ממכון ווילקס בפנסילבניה מצאו כי לתלמידי המכון שהיתה לו יחסי מין היה שבוע או פעמיים בשבוע או פעמיים היה רמה גבוהה יותר של נוגדנים בגוף בהשוואה לתלמידים אחרים שהתרחשו כל כך מרתק פעילויות מחוץ לבית.

מטבע הדברים, בטיפול בבריאותו שלו, אתה לא צריך לקוות סקס אחד. אם אתה רוצה להשמיץ ולהרגיש נהדר, תצטרך לאכול מתאים לך, ללכת ספורט לישון טוב. במובן לא בולט - אחד, במיטה חמה.

ליבידו מגדילה

כיף, אבל לעתים קרובות יותר יש לך סקס, יותר בשבילך ציד זה - ליבידו שלך עולה, ואת המין עצמו הופך להיות טוב יותר. זה פועל בשני החבר 'ה ובגברות.

באחרון מפגישות קבועות, מין משפר את זרימת הדם, הטעמים של הנרתיק הופך אלסטי יותר, הייצור של סיכה טבעית הוא גם גדל.

כל זה מוביל לעובדה שהגברת מקבלת יותר הנאה ממין והרגשה ממנו בהירה יותר.

השרירים של התחתית האגן מתחזקים

נשים צריך לשלם את זה תשומת לב גבוהה pt. העובדה היא שלפי נתונים סטטיסטיים, כ -30% מהגברות בכך או בתקופה אחרת של חייהם מתמודדים עם תופעה כזו כשרטטה בדרכי השתן. פגישות קבועות של סקס להדק את שריר התחתית האגן, הפחתת הסיכון של המראה כל כך קשה קושי.

לא מין רע הוא אימון טיפוסי. אורגזמה גורם לחתוך בשריר, יותר איטום אותם.

לחץ דם טיפות

אבל שינויים כאלה יכולים לפתוח דלתות לניסויים חדשים.הליקויים של חומר הסיכה הטבעית נכרתים עלולים להחמיר את איכות המין שלך ולמנוע ממך לקבל מקסימום של הנאה ממנו. רגשות כואבים במהלך יחסי מין יכולים להוביל להיחלשות של הליבידו ועלייה במתח ביחסים.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות, בעוד אנו מדברים על פעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים במפעלים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי האסקוגר מלווה רק את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ובמודל ליווי של מחלקת ה- VIP הוא סימן של מעמד.

מה זה הכרחי בשבילך?

שקול את הדאגה הזאת על הבריאות שלך!

קלוריות נשרפות

ד"ר פינזונה הוא גם ממהר להזכיר לך כי מין מסייע למרוח קלוריות. כל הדרכה טובה בחדר הכושר הוא לא סביר לשנות, אבל עומס זה עדיין נחשב!

בתהליך, אתה גם נותן את העומס לשרירים שלך - הצעד הבא לכיוון הגוף היפה!

נופל על הסיכון של התקף לב

סקס מוביל לעלייה בקצב הלב ומסייע לשמור על איזון בין רמות אסטרוגן לטסטוסטרון. "כאשר רמת 1 של הורמונים אלה יורדת, הסיכון של המראה של מספר עצום של בעיות הולך וגדל, באמצע אשר אוסטאופורוזיס ומחלות לב", מזהיר את pinzone.

כאב מיניאטורי

"אורגזמה יכולה לחפוף כאב", אומר ד"ר בארי ר. Komisasaruk. זה קורה בגלל גולת הכותרת של ההורמון, המאפשר להגדיל את סף הכאב שלך.

ובמקרים מסוימים אפקט ריפוי הוא שם לב מ גירוי אחד, אפילו בלי אורגזמה! "מצאנו כי גירוי נרתיק יכול להקל על כאבים ורגליים בחזרה. נשים רבות גם קוראות אותנו כי איברי המין עצמית מסייע להם להפחית את העוויתות, כאב בדלקת פרקים וכאבי ראש, "- Komisseruk.

הסיכון לסרטן הערמונית יורד

אם האיש ejaculates לפחות 20 פעם בחודש, את הסיכון כי הוא יגרד את המחלה הנוראה הזאת, ירידה במידה ניכרת. זה אושר על ידי אינספור מחקר.

אגב, זה לא רק על סקס - גם אוננות, וזיהום לילה.

שינה משתפרת

אחרי סקס אתה מיד להירדם? אז זה נהדר! הטבע במיוחד כל כך ואת הרעיון.

"אחרי אורגזמה, הורמון פרולקטין נבדל, אשר אחראי על תחושה של הרפיה ונמנום" - מסביר מדעני ד"ר, פסיכיאטר שינאר אמבארדר.

רמת מתח ירידה

תחושת הקרבה לשותף שלך מקטינה את רמת הלחץ והחרדה. זאת בשל העבודה הגאונית של המוח וההורמונים שפורסמו במהלך נגיעות וחיבוקים.

בנוסף, לא מין רע יכול להגדיל את ההערכה העצמית ולהפוך אותנו מאושרים - מוטיבציה טובה לדחות מחר, כולם לא דברים דחופים מאוד לקפוץ למיטה, לא?

כללים של סקס טוב

אתה יכול לקנות חומר סיכה ללא טעם וריח או ניסוי עם חומרי סיכה "טעים". אם זה לא מספיק (אי נוחות וכאב לא ללכת), זה שווה ליצור קשר עם הרופא.זה נעשה די בקלות ונעימה - בעזרת חיבוקים מתמידים ונשיקות. אתה עייף, מתוח, נסער ולא לפני סקס? כל אותו הדבר, לשים לב זה לזה.

לעסוק בחינוך עצמי

במקביל, מספר עצום של חומרים מדהימים הוא גישה חופשית - לקרוא כמה יתאים!

מאמרים ברשת, ספרים בחנויות ספרים, בלוגרים, פודקאסטים - צור ללא עזרה של אחרים ולהתחבר לשותף זה. חומרים עבור נושאים סקס יכול לשמש גם לשיחה כי קשה להתחיל. רוצה להעביר משהו לאדם אהוב? להראות לו / שלה קטעים של ספרים או מאמרים כי בשבילך בפרט נמשך.

אל תמהר

תן לעצמך זמן.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה קשה נפשית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. יותר נעים להזמין eSquiten, אשר יקצה מעמד ויאספו חברה מצוינת.

כדי לשפר את הסיכויים שלך של fourror (במילים אחרות, סקס באיכות גבוהה), זה שווה חימום קצת יותר זמן ולעשות שקט, נוח, הפרעה חינם הגדרה למין.

ועל זוגות מבוגרים יותר, זה יהיה בוער במיוחד. במהלך השנים, הם עשויים לדרוש יותר זמן ליזום ולהשיג אורגזמה."מחקר מדעי מצדיק כי קיים קשר בין מפגשים קבועים של מין ולחץ דם נמוך", אומר ד"ר דבש מדעי יוסף ג 'יי. פּוּנדוֹן.דואג ללחץ הסיסטולי הגבוה ביותר (המצוין על ידי הספרה הראשונה, הגבוהה ביותר)? לאחר מכן עליך להזין פגישה רומנטית עם השותף שלך בלוח הזמנים שהורדו. אבל המעמדות העיקריים ביותר כמו ניקוי ובישול ארוחת ערב יכולים לשביתה בבטחה.

זכור על lubrikant

אוקיי, עם ההשפעות החיוביות של סקס על הגוף, אנחנו בסדר עכשיו. אבל מהו סקס באיכות גבוהה? איך לעשות את זה כך?בעזרת עצות אלה: כרגע, יש כל כך הרבה סקס על סקס כי רק עיניים פיזור.

תמוך בחיבור יחד

מגע פיזי קל עם אדם אהוב יעזור להירגע לאחר יום רפה ולא יאפשר לך להתרחק אחד מהשני.

נסה תנוחות שונות

זה יעזור לשנות את החיים האינטימיים שלך ואולי לפתוח לך פרצופים חדשים של הנאה. חוויות כאלה תמיד נעימות.

שתף את הפנטזיות שלך

לעתים קרובות יותר לספר אחד לשני על הרצונות שלך. עבור אנשים עם ליבידו נמוך, תרגילים כאלה יהיה שימושי במיוחד - הם לפחות לסייע להם להבין את עצמם.

תרגילי דוגל

הם שימושיים וגברים, וגברות. זה לא בהחלט אפשרי מיד ללכת אימון מורכב, מגוון של גישות ומכשירים שונים כמו כדורי נרתיק עבור נשים.

ראשית, ללמוד איך לעשות תרגילים נכון, מבלי לעכב את הנשימה ולא מאמץ את השרירים של ירכיים וגידולים. איך אתה שולט במסד הנתונים, ניתן יהיה להגדיל את רמת הקושי.

השתמש צעצועים

דאם, גברים, זוג - בחר את הטעם שלך. אין לזלזל את היתרונות של צעצועי מין - הם יכולים לפתוח לך עולם חדש, לא ידוע בעבר של הרגשות הבהירים ביותר.

וזה פשוט מצחיק.

Просмотров: 94 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar