14:09
8 דברים שיקרה איתך עם התנזרות

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים עושים הפסקה בחיי המין שלהם. זה יכול להיות פרידה קשה עם שותף, מחלה או מורכבות ביחסים המשפחתיים. או אולי לעבוד ולטפל בילדים לקחת יותר מדי אנרגיה, לא עוזב כוחות כדי לעשות אהבה.

התוכן של המאמר

1 מה קורה אם תפסיק לעשות סקס?

ההתנזרות יכולה להתעכב. הימים יהפכו לשבוע, שבועות - בחודשים, ואתה מתרגל בהדרגה לעובדה שאין פעילות מינית נוספת בחייך: היעדר חיי המין יהפוך לנורמה חדשה בשבילך.

אם אתה עכשיו חווה תקופה כזו - אל תדאג, אתה לא לבד. עם זאת, יש סיבה למה לחשוב על. אתה לא יכול להיות שם לב, אבל בגוף שלך, כאשר הימנעות יש מספר שינויים שעלולים לגרום לתוצאות חמורות: מהפחתת ריכוז תשומת הלב, הורדת ליבידו מצב רוח רע לבעיות בריאותיות.

לכן, חוסר המין הוא לא רק על אי שביעות רצון קבועה.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים משגשגים אשר מתכוונים להיראות רווחית בפגישה, הליכה ישירות מתחת היד עם גברת יפה. הרווח הזה מספיק כדי לכסות לחלוטין את כל הכרחי.

הכל הרבה יותר עמוק. בפעם הבאה, כאשר האדם שאיתו אתה פוגש, אומר לך שהוא משוגע בלי סקס, ייתכן שהוא אומר את האמת הטהורה.

מה קורה אם תפסיק לעשות סקס?אני

הנה 8 דברים המתרחשים בגוף עם התנזרות לטווח ארוך.

אתה תפגע לעתים קרובות יותר

Corey B. Honikman, דוקטור לפילוסופיה, אומר כי המערכת החיסונית שלנו היא להחליש כאשר אנחנו לא מקבלים פריקה מינית במשך זמן רב. רוצה למנוע קר ושפעת? אז זה שווה לנסות לעשות הכל אפשרי כך סקס בחיים שלך היה. לפעמים לפעמים. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

רמת הלחץ תגדל

כפי שאתה יודע, הורמונים של שמחה והנאה מיוצרים במהלך יחסי מין. אם חיי המין חסרים, מצב רוח גרוע הופך לאורח תכופים בחייך. לא מין הוא מתח. מספר מחקרים הראו כי כדי להתמודד עם קשיים בחיים ולהגיב לגירויים, להיות במצב של התנזרות, הרבה יותר קשה.

יש לך רצון לקיים יחסי מין

Honikman טוען כי תתחיל פחות מאשר רצון סקס אם אתה לא מקבל את זה במשך זמן מה. ליבידו יקטן - זוהי תגובה גוף טבעי.

אתה מרחיב מן השותף

אם אתה מערכת יחסים, אתה יכול להתחיל לחוות אי ודאות ביחס לשותף. אתה יכול אפילו נראה שאתה עושה את הבחירה הלא נכונה. אבל אנשים אחרים יכולים להיות מושכים יותר בשבילך. לתפוס אותו כסימן כי חיי מין בריאים בין אנשים אוהבים חשוב.

טיפות הערכה עצמית

אתה יכול להטיל ספק האטרקטיביות שלך להתמקד בחסרונות - אפילו אלה דברים קטנים אתה פשוט לא שם לב לפני התנזרות. בהצטיינות יש נכסים המשמשים כאנטי דיכאון טבעי. ולא, זה לא בדיוני מטורף - אז דברים באמת.

כמובן, קונדום מנקודת מבט זו אינו שימושי כי זה מונע חדירה של זרע לתוך הגוף. עם זאת, זו לא סיבה לסרב אמצעי מניעה כאשר אתה מתחיל לקיים יחסי מין שוב!

לארוג את הקירות של הנרתיק

סקס על העיקרון שלך דומה לתרגילים של קגל.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים משגשגים, אלה ששרפים את הרצון להסתכל בחשיבה בחגיגה, הליכה ישירות עם גברת מרהיבה. זה להרוויח זה די די, על מנת לכסות לחלוטין את עצמם כדי לכסות את האובייקטים הדרושים.

לכן, גם אם זה קרה כי יש לך נטוש פעילות מינית במשך זמן מה, חשוב לא לשכוח לעשות את התרגילים של קגל מדי יום.

יקטין את הסיכון של זיהום של STD

אין צורך להסביר משהו: לא מין - לא זיהומים מועברים מינית. ובכן, ואת ההתנזרות יש יתרונות שלה.

החלומות שלך ישתנו

אתה יכול להתחיל לחלום חלומות ארוטי ואתה אפילו לחוות אורגזמות בלי להתעורר. מסכים, שינוי זה לא כל כך רע, במיוחד אם ניקח בחשבון את זה בחלום, האורגזמה היא בולטת יותר. אז, לפחות סקס בממלכה של מורפיוס ולא להשוות עם סקס אמיתי, הוא יהיה תחליף טוב בשבילו.

Просмотров: 1288 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar